Monday, January 4, 2010

potong!

arini tanggal 4/1/10 adalah tarikh yg bermakna bg ku.. sebabnye???huuhu.. segan lak nk citer..
tp aku akn citerkan lah gak.. arini adalah ari pemotongan astro umah aku.. ahaks.. ni pon adek aku yg perasan.. balik2 dr keje aku bukak tv, igtkan nk la layan jap. tgok citer ape menarik. bile aku on astro jer die tulis `YOUR ACCOUNT ASTRO IS INACTIVE, PLZ CALL CUSTOMER SERVICE FOR ACTIVE BACK'.. Terkejut aku apahal lak ni.. adek aku ckp ko xbayar bil ke? dah bape bulan xbyr? dlm hati aku gelak sendrian. wakakaka... mmg xpenah byr pon slama aku pasang astro ni.. astro ni pon bengong! antar bil skali jer pastu xantar2 dah.. abahdie laa!! tahu2 dah kene potong.. mader fader!!! baru je bape bulan aku pasang astro kt umah daahhh kene potong.. hahaha.. ni potong bukan potong P1 wimax yekk.. ni potong, potong astro.. kes kes kes.. pastu aku try la call customer service die.. xde org jawab panggilan la plak.. mase tu da nk manghrib dah.. cb sungguh.. so aku wat keputusan esok ari jer la setelkan smua.. sok jugak nk setelkan streamyx aku ni.. nk wat upgrade ke package 4mb lak.. kasi laju sikit tenet ni.. skang aku pakai pakage 512 jer nk donlop movie mmg berkurun lama la nk abes.. mmg sungguh ayam line nye.. so mcm mana pon tgu je la esok ari.. hehehe..

-n-

No comments:

Post a Comment

KOmeN la Ek...