Friday, January 1, 2010

New YEar 2010.

waaaah... kejap no da masok new year kan.. dah 2010.. makin tua dah aku.. ahaks..
kawen?? xyah r citer kawen.. duet pon xdak agi.. nk citer kawen.. hhahaha.. lagi pon igt senang2 ke nk kawen.. kene bnyak tanggungjawab tu..
citer pasal new year lak, smalam aku sambut kt dlm bilik jer.. hahaha.. wat pe nk sambut bagai nk rak kt lua sana tu.? betui x? semua tu duniawi jer.. nk taw aku sambut new year cmne? hahaha..
aku sambut ngn men dota dlm bilik.. ahaks.. lag best.. men game ngn member2 online.. xyah la nk serabut kt lua sana tu.. ngn jem lagi, polis lagi.. :D
Azam tahun bru ni aku nk bekerja keras nk mencari aset2 duniawi.. hehehe.. InsyaAllah.

Ape2 pong LifE MuSt go ON. kite tinggalkan yg lepas kite bukak buku baru..yg mana xelok kite kasi elokkan.

-end

No comments:

Post a Comment

KOmeN la Ek...