Thursday, April 16, 2009

saya di `tag'!

mak aiiii.. lama giler xupdate.. huhu.. rase cam malas... kekeke.. disebabkan adek aku ada tag aku. terpaksalah aku meng updatekan blog ni.. hehehe..

1. Apakah benda yang palingg penting dalam hidup kamu?
= wang ringget (duet), family, kawan2.

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
= makan2.. sebab aku suka makan.. heh..

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
= x terfikir agi nk kawen..

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
= im single oke..

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
= skang x kot..

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
= island red cafe kat sblh the store pandan indah..

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
= buku?? huhu.. lama da xbeli buku2 ni.. xhingat daaa..

8. Nama penuh anda?
= Abdul Hadi b Ismail

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
= 2 2 pon oke..

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
= saya xnk jumpe sapa2.. hahahahah

11. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
= x, yg cuci mesin basuh r..

12. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
= kalo bole igt nk pegi luar negara.. bali ke hawaii ke.. huhuhu..

13. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
= adek ku~
1-die ni sbenanye malas.. tp wat2 rajin... hahaha..
2-slalu gak tolong aku tp aku lagi bnyak tolong die...
3- lagi? ko tnya sndri kat adek aku.. :D

14. 8 perkara yang saya gilai..
= saye gile? gila means suka sangat2 la?
1- duit
2- tido
3- makan
4- segala mcm jenis chatting
5- kucing ku yg bernama kuning


15. Pelukan atau ciuman?
= agak2 ape? xnk kot.. dose beb..


16. 8 buah buku yang paling baru di baca?
= mastika.. tu je kot.. xbape minat r bace membace ni..

17. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
= lagu tshirt - shontelle dgr kat radio pastu nk dgr lagi
lagu cahaya hidupku- ebith beat ft nunu..
lagu im yours - jason mraz
lagu promise-matchbox romance dan sbgnye..

18. TAG org lain
= sape yg da bace ni/ ditag , sile wat skang okey...

peserta yg telah di tag

- nuruladriana -
-ciknol-
-hurulaini-

2 comments:

  1. salam....
    musykil aku cemner pula aku blh masuk list VIP ko...haha...tapi insyaAllah nanti aku jawap k...soalan pun mcm menarik...haha...tapi lambat sikit la..skarang masih busy kemaskini blog....& my own rule 1 entri je sehari...haha...so tag ni kena que up ngan tag2 lain...hehe

    ReplyDelete

KOmeN la Ek...