Saturday, January 9, 2010

xde tajuk.

arini ada jemputan wedding anak member mak aku.. bangun2 mak aku kejut atan, nk pegi x ampang.. aku ckp de pe kt ampang, bukan aku keje pon arini.. mak aku ckp ade jemputan kahwen la.. dgr je jemputan kawen bergegas aku bangkit dr katil siap2 teros.. hahaha.. makan free beb.. tau jer la bangun2 mesti lapar nye.. (kantoi suda bngun lewat.. hahahaha)
Dan setibanya sana abah aku dgn muke selamber nye teros amek pinggan dan beratur nk amek nasi minyak.. hahaha.. patut nye jumpe la tuan punya rumah salam2 pastu bru la amek nasi.. huhu.
aku pon ape lagi perot da berbunyi2 kasi teros sambar la itu pinggan.. huhuhu..
aku ckp sedap gak makanan die.. kekekeke mmg la sedap perot da lapa smua sedap..
tp g sana kebnyakan smua org lama (org da pencen) sbb member mak aku ni mmg da pencen, die ajak le mmber2 yg da pencen gak.. anak die sorg mmg aku knal sbb 1 skolah rendah ngn aku..
tp mmg syok makann die.. bnyak gak lauk..huhuu.. aku pe lagi amek sikit2 lauk yg bermacam2 tu.. janji smua dpt rase hahahah.. terookkkk tol aku...
dah makan salam2 ngn tuan umah,salam ngn pengantin, blahhh.. huhu.. tp bg la sikit sampul raye tu..
balik abah aku yg drive.. pegi td aku drive.. huhu.. da kenyang teros xnk drive.. wakakaka..

huhu.. smpat2 je adek aku snap.. ade la 1 gambo.. kekeke ni taim balik.. :D

No comments:

Post a Comment

KOmeN la Ek...